Pe munte

Când: 18 – 19 August 2009
Unde: munţii Piatra Mare şi Bucegi
Cine: eu, mami şi tati

Împreună cu mami şi cu tati am plecat într-un weekend la munte. Întrucât nici eu, nici mami nu mai fusesem pe munte, tati a căutat câteva trasee mai uşoare şi mai apropiate de casă.

Ziua 1 – dimineaţă: Dâmbul Morii – canionul Şapte Scări – Dâmbul Morii (bandă roşie)

Sâmbătă dimineaţă am plecat din Bucureşti cu destinaţia Dâmbul Morii. Cu toţii doream să ajungem până la canionul Şapte Scări şi, dacă era posibil, să încercăm să-l parcurgem. Deşi nu am reuşit această “performanţă”, ne-a plăcut foarte mult traseul până la canion.

Ziua 1 – după-masă: Buşteni – cascada Urlătoarea (punct roşu)

După ce ne-am întors la maşină am mers în Buşteni, acolo unde doream să vedem cascada Urlătoarea. La intrarea în traseu am dat peste două doamne ceva mai în vârstă cărora le-ar fi făcut plăcere să vadă cascada, dar nu aveau curaj să meargă până la ea. Am mers împreună cu ele până la cascadă, acolo unde ele ne-au spus că se poate urca deasupra ei. Tati a urcat până deasupra cascadei, dar a alunecat la coborâre şi s-a lovit. 🙂

După aceea am căutat şi am găsit cazare în Buşteni şi am ieşit seara să ne plimbăm prin orăşel. Am mâncat o pizza la un restaurant, după care am mers la culcare.

Ziua 2: cabana Babele – Monumentul Eroilor (punct roşu) – cabana Babele

A doua zi dimineaţă, după câteva ore de stat la coadă în faţa telecabinei din Buşteni am ajuns la cabana Babele. Planul pentru această zi era să vedem Babele şi Sfinxul de pe platoul Bucegilor, precum şi Monumentul Eroilor de pe Caraiman. Vremea era destul de rece la Babele aşa că ne-am îmbrăcat mai gros. Nu am reuşit să facem nicio poză cu Sfinxul fără să mai apară şi altcineva în cadru. 🙁

Drumul spre Monumentul Eroilor mi s-a părut foarte lung. Când am ajuns la el am făcut o pauză mare, în care am mâncat şi ne-am odihnit. Cât timp am stat la Monumentul Eroilor norii nu au părăsit creasta. La câteva minute după ce am plecat au început să se risipească. 🙂 Abia la plecare am reuşit şi noi să facem o poză decentă cu Monumentul Eroilor. În drum spre Sfinx am găsit apă la un izvor şi ne-am umplut sticla. Eu am găsit şi un fotoliu. 🙂

Am ajuns înapoi la Sfinx căruia i-am făcut poze şi din alte unghiuri, de unde nu prea mai arată a Sfinx. 🙂 Când am ajuns la Babele a ieşit soarele şi am profitat să mai facem nişte poze. Ne-am urcat în telecabină şi am coborât spre Buşteni. Am recuperat maşina şi ne-am întors în Bucureşti.

E foarte frumos pe munte! Mi-a plăcut şi aş vrea să revenim pe-aici!