Prin alte părţi

Hoinărind prin Dobrogea

Când: 05-06 Septembrie 2009
Unde: Dobrogea (am vizitat Mânăstirea Sfântul Ioan Cassian, Cheile Dobrogei, cetatea Histria, Geamia Gazi Ali Paşa din Babadag, cetatea Enisala şi ruinele cetăţii Hârşova)
Cine: eu, mami şi tati

Am început excursia cu o vizită la mare şi am ajuns pentru prima dată în Mamaia Sat. După o baie scurtă (făcută de tati, eu şi mami nu am intrat în apă deoarece bătea vântul tare şi afară era destul de rece), am decis că nu e cazul să mai rămânem la mare şi am vizitat câteva obiective turistice din Dobrogea. După ce am văzut Mânăstirea Sfântul Ioan Cassian, peştera sfântului, Cheile Dobrogei şi cetatea Histria am sunat-o pe naşa mea, Gabi, şi am rugat-o să ne caute cazare pentru o noapte. Ea ne-a găsit o pensiune lângă Babadag (mulţumim mult!). La pensiunea unde ne-am cazat am văzut căprioare, berbeci şi iepuri (cei de la pensiune le îngrijeau). A doua zi dimineaţă, pe o ploaie urâtă, am vizitat Geamia Gazi Ali Paşa din Babadag, cetatea Enisala, şi, în drum spre casă, ruinele cetăţii Hârşova.

La mare.

Peştera şi mânăstirea Sfântul Ioan Cassian.

Prin Cheile Dobrogei.

Cetatea Histria (1).

Cetatea Histria (2).

La pensiune.

Babadag – geamia Gazi Ali Paşa.

Cetatea Enisala.

Prin Hârşova.

Au fost două zile frumoase chiar dacă vremea a fost urâtă. De multe ori ne-am rătăcit, deoarece nu aveam hartă, dar în final ne-am descurcat. Mi-au plăcut foarte mult peştera sfântului Ioan Cassian, cheile Dobrogei şi cetăţile Histria şi Enisala. O să mă întorc oricând cu plăcere în aceste locuri, pentru că Dobrogea este un tărâm minunat.